Craps
lt
CrapsSeal
  • Premija
  • Kazino
  • Kaip lošti
  • Su gyvais dalytojais
  • Mobilieji įrenginiai
  • Tikrieji pinigai

Kaip lošti Craps

Išmokti keletą patarimų, kaip žaisti craps, nėra taip sudėtinga, kaip kai kurie žmonės galvoja. Kai kurie žmonės yra atstumti nuo dalyvavimo šiame žaidime, nes mano, kad tai sudėtinga. Bet taip nėra. Nors apie craps yra daug ko išmokti, visko mokytis nereikės. Žaidėjai gali susikoncentruoti į paprastus ir pagrindinius. Be to, būtų protinga suprasti, kaip žaisti tokio tipo žaidimus. Taigi lošėjai turi suprasti viską, kas susiję su craps, įskaitant lažybų planus, pagrindines taisykles, stalą ir jo tikslą.

Šio žaidimo tikslas

Kaip ir kiti žaidimai, craps taip pat turi pagrindinį tikslą. Tačiau tikslas yra labai tiesus. Techniškai lošėjai lažinasi dėl šio žaidimo, priklausomai nuo to, ar du kartus išmetate kauliukus. Galų gale, tai yra azartinis žaidimas, nes žaidėjai netrukdys rezultatams. Tačiau jie gali pasirinkti keletą lažybų.

Daugelio šių statymų pagrindas yra kauliukai, kurie bus mesti arba sukti. Todėl „craps“ tikslas yra nuspėti skaičius, kurie ateis kitą kartą išmetant. Nors tai visiškai pagrįsta spėlionėmis, tai netrukdo lošėjams linksmintis visą gyvenimą.

Lentelė Craps'e

Šis žaidimas vyksta prie unikalaus stalo, kuriame yra išskirtinis lažybų išdėstymas. Turėdami gerą dizainą, žaidėjai gali statyti statymus. Be to, kauliukus suka žaidėjai, kurie laikomi šauliais. Dažniausiai nauji žaidėjai vaidina kauliukų ridenimo vaidmenį. Bet kuris žaidėjas, įskaitant šaulį, gali statymus atlikti teisingoje vietoje. Bet lošėjai turi atkreipti dėmesį, kad šiam žaidimui reikės kelių kazino darbuotojų, tokių kaip:

  • Bazių pardavėjai
  • Stickmanas
  • Boksininkas

Be to, lažybininkai turi suprasti, kad žaidime yra bazinių prekiautojų. Jie vaidina mokamą nugalėtoją ir renka prarastus statymus.

Šio žaidimo taisyklės

Kiekvienas šio žaidimo raundas prasideda išėjimo ritiniu. Daugelis kazino tikisi, kad šauliai prieš statydami procesą atliks statymus. Jei dviejų skirtingų kauliukų vertė yra lygi 12, 3 arba 2, tada tai sumažėtų. Šiuo metu lošėjai praranda savo statymus. Bet jei rinkimuose dalyvaus 11 ar 7, turas bus baigtas.

Be to, šauliai tęs kauliukus skirtingiems žaidėjams, kol rezultatas taps septyni. Tai yra įprasta šaulių įprasta tvarka perduodant kauliukus skirtingiems žaidėjams. Šis žaidimas įdomus tuo, kad lošėjai gali pateikti įvairius statymus.

Žaidimas pradedantiesiems

Pats laikas žmonėms pakeisti savo požiūrį, kad craps žaidimą sunku suprasti. Pradedantieji dažniausiai yra žaidžiami pagal terminus, skirtingus statymus ir skaičius šiame žaidime. Be to, sudėtingos lentelės taip pat gali įvairiais būdais įbauginti žaidėjus. Bet jei pradedantieji supras viską apie šį žaidimą, viskas neišvengiamai pasikeis.

Iš esmės, craps žaidimas yra vienas iš prieinamiausių atkrintamųjų varžybų, kurioje gali dalyvauti žaidėjai. Pakaks kelių rekomendacijų, kad žmonės taptų aukščiausio lygio lošėjais. Kai lošėjai išmoksta pagrindus, tada viskas būtų gana paprasta. Taigi, kiekvienas pradedantysis prieš pradėdamas dirbti, turi suprasti taisykles ir viską apie žaidimą.

Read more...
Craps
Kaip laimėti

Kaip ir visuose kituose kazino žaidimuose, norint laimėti craps reikia strategijos ir drausmės. Vienas dalykas, kurį žaidėjai visada turėtų įsisąmoninti, yra tas, kad kiekvienas nesąžiningas statymas visada turės namų kraštą, o norint anuliuoti, beveik nieko negalima padaryti. Tačiau tai nesutrukdė žmonėms laimėti. Vienas iš geriausių būdų laimėti šiame žaidime yra kauliukų valdymas ir minimalus išlaikymas bei lažybos. Kai kurie žmonės taip pat laimi tik išlaikydami minimalius savo pradinius stalo statymus ir toliau lažindamiesi pagal koeficientus.

Pagrindinė „Craps“ laimėjimo strategija

Pamirškite visus mitus, susijusius su craps'ais, ir laikykitės žaidimo taisyklių, visa kita bus istorija. Prieš pateikiant statymą, pravartu perskaityti taisyklių sąvadą ir suprasti įvairių statymų matematinę tikimybę. Tokiu būdu galima atspėti, kurie greičiausiai laimi. Kadangi craps yra tik azartinis žaidimas, tai reiškia, kad rezultatas priklauso tik nuo to, kaip kauliukai sukasi, ir paprastai nėra strategijos, kaip kauliukai sukasi, ar net kiek jie ilsisi. Yra pasakojimų, kaip kauliukų ritinėliai, tikėdami jais, gali būti pražūtingi.

Kas bus toliau supratus taisykles?

Supratus taisykles ir terminus, kitas žingsnis yra geriausios strategijos nustatymas. Pavyzdžiui, kai žaidžia leidimo linija, tai reiškia, kad dalyvauja kiti žaidėjai, o tai nėra blogas dalykas. Iš esmės perdavimo linijos strategija suteikia geresnių laimėjimo galimybių, taip pat išmokas. Kita vertus, žaidžiant praėjimo šansus, žaidėjai gauna pranašumą, nes namo kraštas yra labai minimalus. Po to, kai pereinamasis statymas virsta taškiniu statymu, tai suteikia galimybę pateikti ateinantį statymą, kuris gali būti puiki galimybė laimėti.

Lažybos dėl nesąžiningų statymų

Žinoma, skirtingi lažybos turi skirtingus šansus. Visada patartina suprasti, kiek galima būtų sumokėti už tam tikrus statymus, prieš priimant sprendimą dėl geriausios lažybos. Sumos visada atitinka rezultato tikimybę. Norint laimėti, ne visada reikalaujama suprasti visus statymus, ypač kai vienas yra pradedantysis. Norint laimėti „craps“ žaidime, svarbu žinoti šansus ir tai, kaip veikia kiekvienas statymas, nes kiekvienas žaidėjo žingsnis priklauso nuo to, kaip gerai jie supranta abu. Naršyti lentelę tampa lengva, kai viskas aišku.

Patarimai, kaip laimėti „Craps“

Tinkamo statymo pasirinkimas, žinoma, yra svarbiausia laimėjimo paslaptis. Pirmasis patarimas yra pasirinkti leidimą / neperduoti arba ateiti / neateiti statymus. Šios lažybos turi mažesnį namo pranašumą. Kitas lažybas, kurios jums kelia pranašumo tašką, sudaro 6 vieta, 8 vieta, 2 laukas, 12 laukas. Taip pat puiki idėja prieš pradedant pasitikrinti, kokie kiti statytojai lažinasi. Lažybos, kurių minimalus namo pranašumas yra maždaug 1,41 proc., Padidina tikimybę laimėti. Taip pat visada gera vengti statymų ir laikytis statymų bei statymų.

Read more
Koeficientai

Craps yra vienas iš geriausių kazino žaidimų, atsižvelgiant į lažybų įvairovę. „Craps“ stale yra daug statymų, kurie leidžia žaidėjams derinti statymus bet kokiam įdomiam žaidimui. Žaidimas gali šiek tiek painioti pradedančiuosius, tačiau turint reikiamą informaciją jis tampa lengvesnis.

Tiek internetinis, tiek gyvas šūdas vadovaujasi ta pačia koncepcija. Craps yra vienas iš mažiausiai kazino žaidžiančių kazino žaidimų. Žaidėjai turėtų investuoti pakankamai laiko, kad suprastų šansus, kad padidintų savo galimybes laimėti. Šansai nurodo įvykio tikimybę. Pvz., Jei įvykio koeficientai yra 1: 1, tai reiškia, kad įvykis yra 50%.

Namo kraštas plyšiuose

Namo kraštas craps'uose skiriasi priklausomai nuo konkretaus statymo, tačiau paprastai žaidimas yra vienas iš kazino žaidimų, kurių namo kraštas yra žemiausias. Įdomu tai, kad kai kurie statymai craps'uose neturi jokio namo pranašumo, kiti - iki 16,67%. Namo kraštas nurodo žaidėjo nuostolių ir pradinio statymo santykį.

Nepaisant statymo, pergalės tikimybė mažėja ilgėjant žaidimui. Nors žaidimą gali laimėti bet kuris žaidėjas, žaidėjai neturėtų bandyti susigrąžinti prarastų pinigų lažybose. Tai gali sukelti papildomų nuostolių. „Craps“ siūlo įvairių rūšių lažybas. Kai kurie apima vieną ritinį, o kiti išsiskiria keliais ritiniais.

Geriausi „Craps“ koeficientai

Geriausios yra lažybos su mažiausiu namo kraštu. Laimei, jie taip pat yra patys paprasčiausi, kuriuos gali padaryti žaidėjas. Jie apima ateinantį statymą, pereinamąjį statymą, neateisiantį statymą, neperduodamą statymą, nustatant šansus ir atsižvelgiant į šansus.

Jie abu ateina, o praeinantys statymai pritraukia 1,41% namo krašto. Neatvykstant ir jie neperduoda statymų, namo kraštas yra 1,36%. Priimkite koeficientus ir nustatykite šansus, kad statymai būtų išmokėti tikraisiais koeficientais, tai reiškia, kad namo kraštas yra lygus nuliui. Tai daro juos geriausiu nesąžiningų lažybų objektu. Bet žaidėjas turi pradėti nuo leidimo arba neperduoti statymo.

Blogiausi šansai „Craps“

Sunkiausios yra sudėtingos lažybos craps'e; jie turi aukščiausią namo kraštą, tai reiškia stulbinantį. Pavyzdys yra pasiūlymo statymai. „Craps“ stalelyje yra daug iš šių, tokių kaip didieji 8 ir 6 statymai, kurių namo kraštas siekia 9,09%.

„Harway“ statymai taip pat patenka į šią kategoriją. Namo kraštas yra 11.11% arba 9,09%, skaičiuojant nuo žaidėjo statymo sumos. Bet kokie septyni statymai taip pat yra blogas statymas, jei namo krašto vertė yra 16,67%. Prieš statydamas craps statymą, žaidėjas turi surinkti pakankamai informacijos apie geriausius ir blogiausius statymus.

Šansai

„Craps“ yra 36 galimi deriniai. Kadangi craps apima kauliukų poros sukimąsi, tam tikro skaičiaus sukimo tikimybė priklauso nuo štampo derinių, kurie yra lygūs skaičiui. Pvz., Galite gauti tik du, sukdami du 1, bet norėdami gauti 4, galite sukti arba du 2, arba 1 ir 3.

Tai reiškia, kad žaidėjas turi dvigubą galimybę sukti 3, palyginti su 2. Septynios yra laikomos stebuklingu skaičiumi craps'uose, nes tai yra didžiausias tikimybė sulaukti greta jo esantis skaičius.

Read more
Lažybos

Craps gali būti paprastas ir sudėtingas tuo pačiu metu. Painiška jo dalis atsiranda todėl, kad žaidėjas turi pateikti įvairių rūšių statymus. Jos paprastumas yra tas, kad lošėjai lažinasi tik dėl dviejų kauliukų ritinio. Lažybų skaičius šiame žaidime gali būti didelis, tačiau gera žinia ta, kad žaidėjams nereikia įsiminti kiekvieno iš jų. Yra keletas vyraujančių nesąžiningų lažybų, kurias žaidėjai turi suprasti. Tokie lažybos apima „Pass Line“ ir „Pass Pass Line“, statymų koeficientus ir, pagaliau, „Ateik ir neateik“ lažybas. Čia yra išsami analizė, ką sudaro kiekvienas statymas.

„Pass Line“ ir „Pass Pass“

Šaulys gali atlikti statymą „Neperduoti“ arba „Perduoti liniją“ prieš atlikdamas savo pasirodymą. Kai kurie kazino prašo žaidėjų atlikti tokio tipo lažybas prieš jiems leidžiant daryti kitus. Žaidėjas iškelia „Pass Line“ statymą prieš išeinantį ritinį, o laimėjęs jis sumokės net pinigus. Žaidėjas laimi, jei išeinančio ritinio vertė yra 7 arba 11, ir pralaimi, jei vertė yra 2, 3 arba 12. Turint statymą „Neleisk“, laimi laimėjimai, jei išeinančio ritinio vertė yra 2 arba 3. , ir praranda, jei yra 7 ar 11. Tai reikš, kad vertė stumiama, jei vertė yra 12.

Ateik ir neateik

Šie statymai atrodo taip pat, kaip „Pass“ ir „Pass Pass Line“ statymai, tačiau abu skiriasi tuo, kaip jie išdėstomi. „Ateik ir neateik“ statymai yra įstatomi nustačius tašką. Pirmasis ritmas po to, kai žaidėjas uždės tai, lems skaičių, kuris bus naudojamas kaip lažybų taškas. „Ateik“ statymas laimi bet kokį skaičių ritinių, buvusių prieš 7, ir pralaimi, jei ritinių yra po 7. „Lauk neateisk“ lažybos yra priešingai, nes žaidėjas laimi, jei 7 pirmauja, ir pralaimi, jei taškas ateina po 7.

Šansų koeficientai

Šansai yra kiti populiarūs craps statymai, kuriuos žaidėjai turi suprasti. Šie statymai atrodo kaip šoniniai statymai, kurie daromi nustatant taškus. Paprastai tai yra keturių skirtingų tipų lažybų pratęsimai. Jie apima „Pass Line“ koeficientus, „Neapsilankykite“, „Atseit“ ir „Neperleisk“. Pateikdamas statymą „Pass Line Odds“, jis turėtų papildyti leidimo liniją pagal fiksuotą tašką. Laimėjimai išmokami, jei jie yra mažesni nei 7, o išmokėjimai yra tikri. Neperduok šansų papildo neperduoti linijos statymą ir moki, jei 7 yra pasuktas prieš tašką, o lažybos yra įvykdytos tikraisiais koeficientais.

Vieta Laimėk ir Pralaimėk

Žaidėjai laimi „Laimėk vietą“ po pasirodymo, po to, kai bus nustatytas taškas. Jie imasi bet kokio skaičiaus, įskaitant 4, 5, 6, 8, 9 arba 10. Žaidėjai laimi, jei kuris nors jų pasirinktas skaičius susukamas prieš 7, o išmokėjimas skiriasi atsižvelgiant į pasirinktą skaičių. „Place Lose“ yra priešinga tam, o žaidėjas gali pasirinkti tą patį skaičių skaičių. Žaidėjas laimi, jei pasirinktas skaičius sudedamas po 7. Tokiu būdu išmokėjimas taip pat skiriasi priklausomai nuo pasirinkto skaičiaus. Yra daugybė kitų „craps“ statymų rūšių, tačiau minėti keturi yra patys svarbiausi ir lengviausiai suprantami.

Read more
Pagrindinė strategija

Tai puiki strategija pradedantiesiems. Jei norite patobulinti savo įgūdžius, reikia investuoti laiką į tai, ko jie gali išmokti. Kritinis supratimas, kad dviejų kauliukų sukimas lemia žaidimo baigtį, yra labai svarbus, ir jie gali nukristi labai skirtingai. Vieno lažybų koeficientai skiriasi nuo kito. Prie vieno craps stalo gali būti iki aštuonių žaidėjų, ir jiems visiems leidžiama lažintis kiekviename žaidime. Žaidžiant craps fiziniame kazino, žmogus pastebės aplink juos esantį stalą, įskaitant boksininką, kuris tvarko visus pinigus ir prižiūri visą žaidimą.

Išbandykite nemokamus žaidimus internete

Praktikuojant nemokamus craps žaidimus internetiniuose kazino nėra jokios žalos. Jų yra daugybė, ir bet kas gali juos žaisti iš savo namų patogumo. Tarp daugelio patogių dalykų, susijusių su žaidimu internete, yra tai, kad nereikia rizikuoti jokiais savo pinigais, vis dėlto jie vis tiek moka mėgautis. Be to, jiems leidžiama išbandyti daugybę žaidimų, o tai suteikia galimybę išmokti ir suprasti daugiau apie craps. Žaidėjai turėtų užtikrinti, kad jie ieškotų kokybiškų internetinių kazino, siūlančių fantastiškas savybes, skirtas pagerinti jų patirtį.

Lažybos stalo centre nėra idealios

Kiekvienas, kuris kurį laiką žaidžia craps'u, sutiks, kad patogu atsisakyti lažybų viduryje vidurio craps'o stalo. Žmonės visada turėtų turėti omenyje, kad kai kurie lažybos pasižymi fantastiškais šansais, dauguma jų turi blogų. Namo kraštas turėtų leisti žaidėjui nustatyti, ar statymas yra geras, ar ne. Daugybė lažybų „craps“ stalo viduryje beveik visada būna nuo 2,78% iki 16,67%. Tai reiškia, kad visi jie gali greitai pasiekti tragiškų padarinių. Kodėl gi ne tik atokiau nuo jų ir pereiti leidimą, ir neperduoti statymų?

6 ir 8 padėjimas

Daug patyrusių craps žaidėjų naudojasi šia strategija kiekvieną kartą žaisdami. Pasirinkus tašką, nebūtina priklausyti nuo šaulio. Vietoj to, jie pasirenka savo numerius. Be 7, dauguma žaidėjų mėgsta dirbti su 6 ir 8. Numerių sudedamumas siekia 1,52% namo krašto, kuris yra didesnis nei ateina, praeina, neateik ir nepraeik, nors ir žemesnis nei daugelis kitų. kitos lažybos kazino. Žaidimo 6 ir 8 pranašumas yra tas, kad vienas turi žymiai žemesnį namo kraštą, be to, neįmanoma įstrigti rečiau nustatomuose taškuose, tokiuose kaip 4 ir 10.

Eikite į lengvai suprantamus statymus

Craps žaidėjams visada patariama atlikti statymus, kuriuos jie lengvai supranta. Sudėtingas ne visada yra būdas eiti, neatsižvelgiant į patirtį, kurią turi po diržu. Leidimai pereiti ir neperduoti yra keli įprasti lažybos kazino, o numatomas abiejų namų skirtumas yra atitinkamai 1,41% ir 1,36%. Jie gali mokėti pinigus, o kartais nerimas gali būti didžiulis. Vis dėlto, net jei jie nesukelia daug jaudulio, dėl patogiai žemo namo krašto jie yra geresni už daugumą kitų statymų.

Read more
Taisyklės

„Craps“ gali būti šiek tiek nuovokus pradedantiesiems, nes vienu metu imamasi daugybės veiksmų ir statymai gali būti atlikti bet kurioje vietoje. Žinoti porą lažybų reikia daug, tačiau suprasti galimus lažybų scenarijus yra dar smagiau. Žaidimo idėja yra lažintis dėl dviejų supjaustytų kauliukų rezultatų. Kadangi žaidimas yra grynas atsitiktinumas, rezultatą pakeisti nėra lengva. Tačiau žaidimas siūlo daugybę būdų, kaip lažintis. Didžioji dalis lažybų priklauso nuo kauliukų derinio, kuris yra valcuotas. Taigi žaidėjas bando nuspėti skaičius, kurie pasirodys vėlesniuose ritiniuose.

Pirmasis turas

Pirmasis craps raundas yra vadinamas išėjimo ritiniu. Daugelyje kazino šaulys daro „Pass“ arba „Pass Pass“ statymą. Lažybos dėl kertinės eilutės yra laimėjimo faktoriai, o neperduodami statymai - pralaimėjusieji. Rezultatų skaičiai 2, 3 ir 12 tampa nuostoliais dėl statymo, o turas baigiasi vadinamuoju „praradimu“. Laikinas statymas laimi, kai rezultatas yra 7 arba 11. Kai kuriuose žaidimų variantuose skaičius 12 reiškia kaklaraištį, kuris baigiasi raundu, ir statymas grąžinamas žaidėjui. Rezultatai 4,5,6,8,9 ir 10 laikomi taškų skaičiais.

Kaip veikia lažybos „Pass, Pass and Pass“

Norint žaisti žaidimą, labai svarbu suprasti, kokio tipo lažybas reikia atlikti ir kada. Pirmasis statymas žinomas kaip „Pass“, kuris kaip bitė paaiškintas aukščiau „pasirodymo ritinio“ skyriuje. Galima uždėti papildomų pinigų už statymą, bet neliks namo krašto. Kai žaidėjas uždirba papildomus pinigus už „Pass Pass“ statymą, tada jie nustato koeficientą. Tada yra „Come“ statymas, kuris veikia panašiai kaip ir pereinamasis statymas, bet taip pat gali būti naudojamas kitam ritiniui ciklo metu.

Negalvok, statyk ir statyk statymus

Lažybos „Ateik ne“ yra „Neišeik“ lažybos sinonimas ir gali būti padarytos bet kuriuo metu, išskyrus pirmąjį ritinį. Tai yra priešinga „Ateik“ lažybai. „Field“ statymas leidžia žaidėjams sukti įvairius kauliukus kaip laimėjimo rezultatus. Paprastai žaidėjas laimi, jei kito etapo rezultatas yra 3,4,9,10 arba 11. Numeris 2 ir 12 laimi dvigubą ar trigubą statymą. Kiti rezultatai rodo nuostolį. Vietos statymas Craps'e yra pavaizduotas skaičiais 4,5,6,8 ir 10. Žaidėjas lažinasi, kad vienas iš šių rezultatų įvyktų prieš 7.

„Hardway“ statymai

Kai žaidėjai rizikuoja sunkiais skaičiais, pavyzdžiui, 8, tai reiškia, kad jie laukia, kol pasirodys konkretus numeris. Įspėjimas yra tas, kad skaičius turėtų būti dalijamas iš 2. Pavyzdžiui, 8 rezultatą galima padaryti iš 5 skirtingų sumų. Bet 4 s pora tampa „Hardway Bet“. Kai kalbama apie „Craps“ išmokas, tikimasi, kad žaidėjai supras laimėjimą prieš išsiaiškindami, kokią statymą atlikti. Išskleidžiami skaičiai visiškai nepriklauso nuo žaidėjo kontrolės, nes tai yra azartinis žaidimas. Jei žaidėjas lažinsis, kad didelis 8 ir didelis 6 iškris iš paskos, vienintelis laukiamas atlyginimas yra 1: 1.

Read more
LinksAtsisakymasPrivatumo politikaAtsakingas žaidimasTaisyklės ir sąlygosPriklausomybė nuo lošimo
© CrapsSeal 2020